Організаційна структура Центру покликана забезпечити організацію роботи в напрямку надання освітніх послуг та науково-методичної, інформаційної і консультаційної допомоги органам державної влади та органам місцевого самоврядування.
До складу Центру входять наступні структурні групи підрозділів:
- навчально-методична;
- навчально-організаційна;
- лабораторія цифрового навчання;
- бухгалтерська служба;
- технічна служба.
|
Штат Центру становить 16 працівників. Усі працівники мають повну вищу освіту (за освітньо-кваліфікаційним рівнем «магістр державного управління» – 1 особа; за освітньо-кваліфікаційним рівнем «магістр педагогічної освіти» – 1 особа; 1 працівник має науковий ступінь кандидата політичних наук). |
 |
Дибченко Дмитро Миколайович – директор Центру, магістр державного управління. |
 |
Кругликова Ольга Петрівна – заступник директора Центру. |
НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНИЙ ВІДДІЛ ЦЕНТРУ
 |
Лапшина Наталія Олександрівна – завідувач відділу, магістр педагогічної освіти, кандидат політичних наук; |
 |
Деркач Наталія Володимирівна – завідувач навчально-методичного кабінету; |
Основними завданнями відділу є:
-
методичне забезпечення освітнього процесу з підвищення кваліфікації державних службовців, посадових осіб місцевого самоврядування, депутатів місцевих рад, працівників підприємств;
-
надання науково-методичної, інформаційної і консультативної допомоги органам виконавчої влади та органам місцевого самоврядування.
ЛАБОРАТОРІЯ ЦИФРОВОГО НАВЧАННЯ

|
Котяш Вероніка Олександрівна – завідувач лабораторії; |
Провідні фахівці
лабораторії |
Горелов Олександр Сергійович |
Терзієв Іван Миколайович |
Основними завданнями лабораторії є:
- розробка програм за наступними напрямами: державна політика цифрового розвитку, електронне урядування та електронна демократія, інформаційна безпека та захист персональних данних, кібербезпека;
- організація, контроль та технічне забезпеччення освітнього процесу з підвищення кваліфікації державних службовців, посадових осіб місцевого самоврядування, депутатів місцевих рад, працівників підприємств;
- надання технічної, інформаційної і консультативної допомоги державним службовцям, посадовим особам місцевого самоврядування, депутатам місцевих рад, працівникам підприємств та працівникам Центру.
НАВЧАЛЬНО-ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ ВІДДІЛ
 |
Пономарьова Ольга Миколаївна – завідувач відділу; |
 |
Терзієва Оксана Олександрівна –
провідний фахівець; |
|
– фахівець I категорії. |
Основними завданнями відділу є:
-
планування, організація та контроль освітнього процесу з підвищення кваліфікації державних службовців, посадових осіб місцевого самоврядування, депутатів місцевих рад, працівників підприємств, установ і організацій;
-
здійснення навчально-організаційного забезпечення діяльності Центру.
БУХГАЛТЕРСЬКА СЛУЖБА
 |
Бармінова Ірина Євгенівна – головний бухгалтер Центру; |
Провідний бухгалтер
Центру |
Гульванська Тетяна Володимирівна |
Основними завданнями бухгалтерської служби є:
-
ведення бухгалтерського обліку фінансово-господарської діяльності Центру та складення звітності;
-
відображення у документах достовірної та у повному обсязі інформації про господарські операції і результати діяльності, необхідної для оперативного управління бюджетними призначеннями (асигнуваннями) та фінансовими і матеріальними (нематеріальними) ресурсами;
-
забезпечення дотримання бюджетного законодавства при взятті бюджетних зобов'язань, своєчасного подання на реєстрацію таких зобов'язань, здійснення платежів відповідно до взятих бюджетних зобов'язань, достовірного та у повному обсязі відображення операцій у бухгалтерському обліку та звітності;
-
забезпечення контролю за наявністю і рухом майна, використанням фінансових і матеріальних (нематеріальних) ресурсів відповідно до затверджених нормативів і кошторисів;
-
запобігання виникненню негативних явищ у фінансово-господарській діяльності, виявлення і мобілізація внутрішньогосподарських резервів.
ГОСПОДАРСЬКИЙ ВІДДІЛ
 |
Чупиря Володимир Григорович - завідувач господарства. |
Основними завданнями господарського відділу є:
-
забезпечення господарського обслуговування і належного стану будівлі та приміщень Центру;
-
здійснення організаційних заходів з підготовки приміщень Центру для проведення навчань з підвищення кваліфікації та забезпечення роботи працівників Центру;
-
забезпечення працівників та позаштатних викладачів Центру службовим автомобілем для здійснення службових поїздок та відряджень.
ІСТОРІЯ СТВОРЕННЯ ЦЕНТРУ
10 липня 1992 року розпорядженням Представника Президента України в Миколаївській області створено Миколаївський обласний центр перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників органів державної влади, органів місцевого самоврядування, державних підприємств, установ і організацій (далі – Центр).
Першим керівником Центру був Рукоманов В’ячеслав Михайлович, який очолював його з 1992 р. до 1999 р.
З 1997 р. до 2009 р. Центр стає провідним навчальним закладом на Півдні України, який навчав фахівців фондового ринку. |
 |
 |
З 1999 р. до 2007 р. Центр очолював Старєв Костянтин Анатолійович. В липні 2007 р. він передчасно пішов з життя.
05 грудня 2002 р. Центр отримує ліцензію Міністерства освіти і науки України (серія АВ № 159823) на впровадження освітньої діяльності з підвищення кваліфікації державних службовців, працівників державних підприємств, установ і організацій за напрямом 1501 „Державне управління”. |
Відповідно до розпорядження голови Миколаївської облдержадміністрації від 31 грудня 2008 р. № 377-рк, Дибченко Дмитро Миколайович призначений на посаду директора Центру. З 2007 р. діяльність Центру координував заступник директора Д.М. Дибченко. |
 |
Закон України "Про державну службу" від 10 грудня 2015 року № 889-VIII
Закон України "Про освіту" від 5 вересня 2017 року № 2145-VIII
Закон України "Про вищу освіту" від 1 липня 2014 року № 1556-VII
Закон України "Про службу в органах місцевого самоврядування» від 7 червня 2001 року № 2493-III
Постанова Кабінету Міністрів України "Про регіональний центр підвищення кваліфікації" від 16 грудня 2004 року № 1681
Постанова Кабінету Міністрів України "Деякі питання реформування системи професійного навчання державних службовців і посадових осіб місцевого самоврядування" від 27 вересня 2016 року № 674
Постанова Кабінету Міністрів України "Про фінансове забезпечення підготовки і підвищення кваліфікації працівників органів державної влади, органів місцевого самоврядування, інших державних органів, на працівників яких поширюється дія Закону України «Про державну службу» та органів військового управління Збройних Сил" від 14 липня 1999 року № 1262
Постанова Кабінету Міністрів України "Про затвердження переліку платних послуг, які можуть надаватися навчальними закладами, іншими установами та закладами системи освіти, що належать до державної і комунальної форми власності" від 27 серпня 2010 року № 796
Постанова Кабінету Міністрів України "Про затвердження Положення про систему професійного навчання державних службовців, голів місцевих державних адміністрацій, їх перших заступників та заступників, посадових осіб місцевого самоврядування та депутатів місцевих рад" від 6 лютого 2019 року № 106
РОЗПОРЯДЖЕННЯ "Про схвалення Концепції реформування системи професійного навчання державних службовців, голів місцевих державних адміністрацій, їх перших заступників та заступників, посадових осіб місцевого самоврядування та депутатів місцевих рад" від 1 грудня 2017 року № 974-р
Наказ НАДС "Про затвердження Порядку організації підвищення кваліфікації державних службовців, голів місцевих державних адміністрацій, їх перших заступників та заступників, посадових осіб місцевого самоврядування та депутатів місцевих рад" від 26 листопаду 2019 року № 211-19
Наказ НАДС "Деякі питання Української школи урядування" від 27 жовтня 2022 року № 104-22
Наказ НАДС "Про затвердження Методичних рекомендацій щодо організації професійного навчання державних службовців місцевих державних адміністрацій, голів місцевих державних адміністрацій, їх перших заступників та заступників" 2 жовтня 2022 року № 106-22
Наказ НАДС "Про затвердження Вимог до змісту і структури програм підвищення кваліфікації державних службовців, голів місцевих державних адміністрацій, їх перших заступників та заступників, посадових осіб місцевого самоврядування та депутатів місцевих рад" від 2 жовтня 2022 року № 107-22
Наказ НАДС "Про затвердження переліків пріоритетних напрямів (тем) підвищення кваліфікації державних службовців, голів місцевих державних адміністрацій, їх перших заступників та заступників, посадових осіб місцевого самоврядування та депутатів місцевих рад за загальними професійними (сертифікатними) та короткостроковими програмами у 2025 році" від 30 липня 2024 року № 111-24
Наказ НАДС "Про затвердження Методики визначення та проведення аналізу потреб у професійному навчанні державних службовців, голів місцевих державних адміністрацій, їх перших заступників та заступників, посадових осіб місцевого самоврядування" від 15 вересня 2019 року № 188-19
Наказ НАДС "Про затвердження Положення про вебпортал управління знаннями у сфері професійного навчання «Портал управління знаннями»" від 26 листопада 2019 року № 209-19
Основними завданнями Центру є:
надання освітніх послуг з професійного навчання державним службовцям, посадовим особам місцевого самоврядування, депутатам місцевих рад і працівникам підприємств (далі – слухачі) відповідно до законодавства;
надання науково-методичної, інформаційної і консультаційної допомоги державним органам та органам місцевого самоврядування.
Відповідно до основних завдань Центр:
1) визначає зміст освіти з урахуванням потреб замовників та вимог відповідних стандартів вищої освіти та професійних стандартів (за наявності);
2) визначає форми та засоби проведення освітнього процесу;
3) розробляє та затверджує загальні та спеціальні професійні (сертифікатні) і короткострокові програми підвищення кваліфікації відповідно до вимог законодавства;
4) розробляє та погоджує із засновником і НАДС щорічні плани-графіки підвищення кваліфікації;
5) залучає до проведення занять висококваліфікованих фахівців закладів освіти, у тому числі іноземних, органів державної влади, органів місцевого самоврядування, підприємств;
6) співпрацює з закладами освіти, у тому числі іноземними, у сфері післядипломної освіти;
7) укладає з підприємствами, іншими юридичними та фізичними особами договори про надання освітніх послуг;
8) надає освітні та інші платні послуги, передбачені законодавством;
9) провадить видавничу діяльність;
10) у межах своєї компетенції провадить наукову та методичну діяльність;
11) бере участь у заходах в рамках міжнародного співробітництва;
12) взаємодіє з Центром адаптації державної служби до стандартів Європейського Союзу та Українською школою урядування;
13) взаємодіє з територіальними органами НАДС за напрямами:
вивчення потреб місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування у професійному навчанні державних службовців, посадових осіб місцевого самоврядування та з питань підвищення кваліфікації депутатів місцевих рад;
ведення кількісного обліку державних службовців, посадових осіб місцевого самоврядування, депутатів місцевих рад, які пройшли навчання у Центрі;
надання науково-методичної, інформаційної та консультаційної допомоги у сфері післядипломної освіти;
проведення наукової та аналітичної роботи;
поширення досвіду роботи органів державної влади та органів місцевого самоврядування з питань організації післядипломної освіти.
14) провадить іншу діяльність, що не суперечить законодавству.
Нормативно-правовою основою організації освітнього процесу у розрізі госпрозрахункової діяльності Центру є Перелік платних послуг затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 27 серпня 2010 року № 796 «Про затвердження переліку платних послуг, які можуть надаватися навчальними закладами, іншими установами та закладами системи освіти, що належать до державної і комунальної форми власності» та інші нормативні акти; договори й угоди і із замовниками.
Детальніше
Центр розташовано у власній двоповерховій будівлі – пам’ятці архітектури, яка знаходиться у історичному центрі міста за адресою: м. Миколаїв, вул. Шевченка 64. На сьогодні в учбовому закладі створено зручні умови та є належна матеріально-технічна база. Центр достатньо забезпечений приміщенням, які використовуються в навчальному процесі. Їх обсяг відповідає ліцензійним умовам надання освітніх послуг у підвищенні кваліфікації працівників органів державної влади, органів місцевого самоврядування, державних підприємств, установ і організацій. Загальна площа власної будівлі Центру становить 623,6 кв. м. У 2006-2008 роках будівля Центру була повністю відремонтована та переоснащена. Для слухачів та викладачів обладнано 5 навчальних аудиторій з мультимедійним та демонстраційним обладнанням. У навчальному закладі є екран, мультимедійний проектор, ноутбук, акустична система та 1 веб-камера, що дозволяє проводити Інтернет-конференції. До навчальних площ віднесені наступні: учбовий зал / тренінгова аудиторія (0 поверх) – 63,3 кв.м; учбовий зал / аудиторія для конференцій, нарад (І поверх) – 58.62 кв.м.; учбовий зал / аудиторія для конференцій, нарад (ІІ поверх) – 69,8 кв.м. Також, до цієї категорії віднесено методичний кабінет, який дозволяє використовувати його як аудиторію для проведення тренінгових занять, «круглих столів», відео-конференцій, нарад (35,81 кв.м.) та комп’ютерний клас ще на 8 робочих місць, кожне з яких обладнане комп’ютером з процесором Celeron 2,4 GHz, 512 Mb оперативної пам’яті, 17” рідкокристалічним монітором (24,83 кв.м.). Комп’ютери об’єднані в мережу зі швидкістю 100 Мбіт та підключені до Internet. Для створення комфортних умов навчання кожна аудиторія оснащена стаціонарним кондиціонером. У Центрі також розташовані бібліотека, видавничий Центр, адміністративні кабінети та господарчі приміщення. Всі кабінети відремонтовані та оснащені новими офісними меблями, скрізь на робочих місцях встановлені рідкокристалічні монітори, всі кабінети підключені до системи кондиціювання. Аудиторний фонд кабінетів забезпечує одночасне проведення занять у п’яти навчальних групах. Для виїзних занять місцеві органи влади надаються власні приміщення. Загалом на балансі Центру наявні 34 комп’ютери, 2 сервери забезпечують роботу в локальній мережі та мережі Internet, які виконують функції поштового та проксі-серверу. Всі робочі місця забезпечені комп’ютерами, які об’єднані в мережу і мають вихід до Інтернету. Швидкість доступу до Інтернету 4 Мбіт/с підключення здійснено через Wi-Fi маршрутизатор Ausus RT-N12D1. Бібліотека Центру (46,48 кв.м.) становить єдине приміщення, де розташовані наявний бібліотечний фонд і обладнана читальна зала для слухачів. Остання розрахована на 12 осіб. Для власної видавницької діяльності Центром використовуються: сучасний різограф, два копіри, які підтримують двосторонній друк розміром формату до А3, а також інше друкарське приладдя. Крім того, для друку використовуються ще 1 кольоровий лазерний принтер, 2 струменевих принтери та 2 лазерних монохромних принтери. Центр має власний автомобіль «Volkswagen Jetta». У наявності є укомплектована аптечка, апарат для вимірювання артеріального тиску для надання першої долікарської допомоги працівникам, співробітникам та слухачам Центру в разі виникнення необхідності. Стан матеріально-технічної бази Центру відповідає ліцензійним вимогам з надання освітніх послуг щодо підвищення кваліфікації працівників органів державної влади, органів місцевого самоврядування, державних підприємств, установ та організацій галузі знань, напряму підготовки 1501 «Державне управління».
|
|