Додати до закладок | 27-03-2018, 09:30
Нормативно-правовою основою організації навчального процесу у розрізі госпрозрахункової діяльності Центру є Перелік платних послуг затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 27 серпня 2010 року № 796 «Про затвердження переліку платних послуг, які можуть надаватися навчальними закладами, іншими установами та закладами системи освіти, що належать до державної і комунальної форми власності» та інші нормативні акти; договори й угоди і із замовниками.

Додати до закладок | 19-02-2018, 09:24
   Підвищення рівня професійної компетентності публічних посадовців області забезпечують висококваліфіковані фахівці, зокрема викладачі, що мають науковий ступінь доктора наук, доктора філософії/кандидата наук та вчене звання професор/доцент. Не менш важливим для професійного навчання посадовців є залучення до навчального процесу провідних фахівців-практиків органів державної влади та органів місцевого самоврядування, керівників підприємств, установ і організацій, волонтерів, громадських діячів тощо.

Наші викладачі



  Серед провідних викладачів центру:

Божко Олена Петрівна – кандидат педагогічних наук, старший викладач кафедри журналістики та інформаційних технологій Миколаївського міжрегіонального інституту розвитку людини ВНЗ «Відкритий міжнародний університет розвитку людини «Україна»

Вдовиченко Лариса Юріївна – кандидат економічних наук, старший викладач кафедри економічної теорії Національного університету кораблебудування імені адмірала Макарова

Гнатуша Наталія Вікторівна – директор Регіонального центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги

Гускін Олег Анатолійович – т.в.о начальника служби у справах дітей Миколаївської облдержадміністрації

Дворніченко Микола Михайлович - головний спеціаліст департаменту економічного розвитку та регіональної політики Миколаївської облдержадміністрації

Деркач Олег Михайлович – заслужений природоохоронець України, заступник голови Національного екологічного центру України, в.о. директора регіонального ландшафтного парку «Тилігульський»

Димитров Михайло Федорович – кандидат філософських наук, начальник управління культури, національностей та релігій Миколаївської облдержадміністрації

Докторович Марина Олександрівна – кандидат педагогічних наук, доцент

Дудюк Олександр Леонідович –  експерт з децентралізації та комунікацій реформ Асоціації міст України в Миколаївській області

Забродкіна Юлія Адамівна – регіональний консультант з бюджетних питань Асоціації міст України

Зубенко Тетяна Володимирівна – кандидат педагогічних наук, доцент кафедри англійської філології Чорноморського Національного університету             ім. П.Могили

Іванов Микола Семенович - доктор політичних наук, професор, завідувач кафедри політичних наук Чорноморського Національного університету ім. П. Могили

Ільницька Світлана Миколаївна - заступник начальника відділу громадянства, паспортизації  та реєстрації управління Державної міграційної служби України в Миколаївській області

Євсєєв Володимир Борисович – директор Регіонального Фонду підтримки підприємництва у Миколаївській області, декан Південної бізнес школи

Євтушенко Олександр Никифорович – доктор політичних наук, професор, завідувач кафедри публічного управління та адміністрування Інституту державного управління Чорноморського Національного університету ім. П. Могили, експерт з децентралізації

Євченко Оксана Олегівна – начальник відділення  Національної служби посередництва і примирення в Миколаївській області

Єльчієва Оксана Русланівна – директор департаменту соціального захисту населення Миколаївської облдержадміністрації

Єфремова Наталія Василівна – начальник Головного управління Пенсійного фонду України у Миколаївській області

Жовнірчик Сергій Васильович – старший оперуповноважений управління карного розшуку Головного управління Нацполіції в Миколаївській області, підполковник поліції

Кальченко Ольга Олександрівна – заступник начальника Міжрегіонального управління Нацдержслужби в Одеській, Миколаївській та Херсонській областях, АРК та м. Севастополі

Каплій Олена Володимирівна –  кандидат юридичних наук, доцент кафедри  загальнотеоретичної, конституційної та цивілістичної юриспруденції Миколаївського інституту права Національного університету «Одеська юридична академія»

Клопова Лариса Федорівна – тренер з протидії торгівлі людьми, представник благодійного фонду «Любисток»

Лабарткава Тетяна Сергіївна – керуюча справами виконавчого апарату Миколаївської обласної ради

Мураховська Людмила Петрівна - позаштатний викладач Центру

Палагнюк Юліана Вікторівна – доктор наук з державного управління, професор кафедри соціальної роботи, управління і педагогіки Чорноморського Національного університету ім. П.Могили

Решетілов Георгій Олександрович – заступник начальника головного територіального управління юстиції з питань державної реєстрації – начальник Управління державної реєстрації

Ротар Ольга Федорівна – заступник директора департаменту фінансів Миколаївської облдержадміністрації – начальник бюджетного управління

Славінська Лариса Олександрівна – заступник начальника відділу управління персоналом апарату Миколаївської облдержадміністрації

Соловйова Анна Сергіївна – кандидат політичних наук,  доцент кафедри політичних наук Чорноморського Національного університету ім. П. Могили

Удовиченко Олена Олександрівна – директор департаменту освіти і науки Миколаївської облдержадміністрації

Чернякова Олена Анатоліївна - начальник відділу фінансового забезпечення апарату Миколаївської облдержадміністрації

Шевчук Сергій Петрович – кандидат педагогічних наук, професор

Шевчук Олена Сергіївна – кандидат педагогічних наук, доцент.  

Додати до закладок | 13-02-2018, 09:45
 -    провадження освітньої діяльності, яка включає навчальну, виховну, наукову, культурну, консультативну, методичну діяльність;
-    надання послуг з післядипломної освіти державним службовцям, посадовим особам місцевого самоврядування і працівникам підприємств, установ, організацій (далі – слухачі), що включає перепідготовку, спеціалізацію, підвищення кваліфікації, стажування відповідно до законодавства;
-    надання науково-методичної, інформаційної і консультаційної допомоги органам державної влади та органам місцевого самоврядування.

    Відповідно до основних завдань центр:

-    визначає зміст освіти з урахуванням потреб замовників відповідно до державних стандартів в освітній галузі «Державне управління»;
-    визначає форми та засоби проведення навчального процесу;
-    розробляє та погоджує з облдержадміністрацією і Нацдержслужбою України щорічні плани-графіки підвищення кваліфікації, затверджує навчальні програми післядипломної освіти за погодженням із замовниками, МОН  та Нацдержслужбою України;
-    залучає до проведення занять висококваліфікованих фахівців навчальних закладів, у тому числі іноземних, органів державної влади, органів місцевого самоврядування, підприємств;
-    співпрацює з навчальними закладами, у тому числі іноземними, в галузі післядипломної освіти;
-    укладає з підприємствами, іншими юридичними та фізичними особами договори про надання освітніх послуг;
-    провадить видавничу діяльність;
-    бере участь у заходах в рамках міжнародного співробітництва.

   В межах своєї компетенції проводить наукову та методичну діяльність:

-    організовує науково-методичні та науково-практичні конференції, симпозіуми, інші заходи за участю вітчизняних та іноземних фахівців, обмін викладачами;
-    організовує разом із заінтересованими організаціями підготовку і опублікування наукових і науково-методичних праць;
-    розробляє та запроваджує програми наукової діяльності, проводить дослідно-експериментальні роботи на замовлення органів державної влади, органів місцевого самоврядування, підприємств тощо.  

Додати до закладок | 20-01-2017, 09:12
Закон України «Про державну службу» від 10 грудня 2015 № 889-VIII

Закон України "Про освіту" від 5 вересня 2017 року № 2145-VIII

Закон України «Про вищу освіту» №1556-VII від 01.07.2014

Закон України "Про службу в органах місцевого самоврядування» від 7 червня 2001 року N 2493-III

Постанова Кабінету Міністрів України "Про центри перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників органів державної влади, органів місцевого самоврядування, державних підприємств, установ і організацій» від 16.12. 2004 р. N 1681

Постанова Кабінету Міністрів України "Про затвердження Положення про систему підготовки, спеціалізації та підвищення кваліфікації державних службовців і посадових осіб місцевого самоврядування" від 07.07. 2010 р. №564

Постанова Кабінету Міністрів України "Деякі питання реформування системи професійного навчання державних службовців і посадових осіб місцевого самоврядування" від 27 вересня 2016 року № 674

Постанова Кабінету Міністрів України 1262 "Про фінансове забезпечення підготовки і підвищення кваліфікації працівників органів державної влади, органів місцевого самоврядування та органів військового управління Збройних Сил" від 14 липня 1999 року № 1262

Постанова Кабінету Міністрів України «Про затвердження переліку платних послуг, які можуть надаватися навчальними закладами, іншими установами та закладами системи освіти, що належать до державної і комунальної форми власності» від 27 серпня 2010 року № 796

Розпорядження Кабінету Міністрів України "Про підвищення кваліфікації державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування з питань запобігання і протидії проявам корупції на державній службі та службі в органах місцевого самоврядування" від 06 липня 2011 року № 642-р

РОЗПОРЯДЖЕННЯ
від 1 грудня 2017 р. N 974-р "Про схвалення Концепції реформування системи професійного навчання державних службовців, голів місцевих державних адміністрацій, їх перших заступників та заступників, посадових осіб місцевого самоврядування та депутатів місцевих рад"


НАКАЗ від 19.04.2017 № 86 "Про затвердження Порядку організації підвищення кваліфікації державних службовців і посадових осіб місцевого самоврядування у навчальних закладах за державним замовленням Національного агентства України з питань державної служби"

Наказ НАДС "Про затвердження вимог до структури і змісту професійних програм підвищення кваліфікації державних службовців, посадових осіб місцевого самоврядування та депутатів місцевих рад" від 30 березня 2015 року № 65

Наказ Міністерства освіти і науки України «Про затвердження норм часу для планування і обліку навчальної роботи та переліків основних видів методичної, наукової й організаційної роботи педагогічних і науково-педагогічних працівників вищих навчальних закладів» від 07.08.2002 № 450

Наказ НАДС «Про затвердження Положення про Всеукраїнський центр підвищення кваліфікації державних службовців і посадових осіб місцевого самоврядування» від 16 лютого 2017 року №36

Додати до закладок | 20-10-2014, 11:06
ІСТОРІЯ СТВОРЕННЯ ЦЕНТРУ

   10 липня 1992 року розпорядженням Представника Президента України в Миколаївській області створено Миколаївський обласний центр перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників органів державної влади, органів місцевого самоврядування, державних підприємств, установ і організацій (далі – центр).

Історія створення та становлення центру
   Першим керівником центру був Рукоманов В’ячеслав Михайлович,   який  очолював його з 1992 р. до 1999 р.
   З 1997 р. до 2009 р. центр стає провідним навчальним закладом на Півдні України, який навчав фахівців фондового ринку.


Історія створення та становлення центру
З 1999 р. до 2007 р. центр очолював Старєв Костянтин Анатолійович. В липні 2007 р. він передчасно пішов з життя.
   05 грудня 2002 р. центр  отримує ліцензію Міністерства освіти і науки України (серія АВ № 159823) на впровадження освітньої діяльності з підвищення кваліфікації державних службовців, працівників державних підприємств, установ і організацій за напрямом 1501 „Державне управління”.

  
З 2007 р. діяльність центру координував заступник директора ‒ Д.М.Дибченко. Відповідно до розпорядження голови Миколаївської облдержадміністрації від 31 грудня 2008 р. № 377-рк, Дибченко Дмитро Миколайович призначений на посаду директора центру. Історія створення та становлення центру
  
З 2010 р. у центрі відкривається Школа молодих управлінців. Запроваджено проведення виїзних тематичних короткотермінових та постійно діючих семінарів в районах Миколаївської області.  






ІСТОРІЯ БУДІВЛІ ЦЕНТРУ


 Історія створення та становлення центру
Будівлю за адресою вул. Таврійська, 46 (нині ‒ вул. Шевченка, 64) зведено спеціально для Миколаївського відділення Імператорського російського  технічного товариства (далі ‒ МВ ІРТТ).

   У Миколаєві відділення МВ ІРТТ створено 1869 року з ініціативи інженер-механіка К.П. Селезньова. Першим головою відділення став генерал-лейтенант Костянтин Іванович Константинов. Але, у зв’язку з невеликою кількістю членів МВ ІРТТ, недостатнім фінансуванням та смертю голови товариства 12 січня 1871 року, 3 квітня 1872 року воно припинило свою діяльність.
   Разом із тим, розвиток наукової думки й технічне переобладнання зумовили       необхідність відродження в Миколаєві цього товариства, що з 1874 року дістало назву Імператорського. Постанова ради Імператорського російського технічного товариства від 12 травня 1893 року дозволяла знову відкрити в Миколаєві відділення Товариства.
   МВ ІРТТ організовувало лекції з демонстрацією моделей і приладів, екскурсії, представляло на виставках технічні роботи. Бібліотека, що діяла при товаристві,  1903 року налічувала 6 тисяч томів. Товариство розглядало майже всі технічні питання, пов’язані з розвитком міста (водопровід, портові спорудження тощо).
   Спочатку Товариство збиралося на квартирах своїх членів, а загальні збори відбувалися в залах музичних класів, реального училища, жіночої гімназії, Міських зборів.
   12 червня 1899 року урочисто заклали власний будинок МВ ІРТТ на вул.  Таврійській, 46. Усі будівельні матеріали придбала особлива експертна комісія в складі інженерів Г.Н. Теодоровича, Л.Л. Роді, О.О. Лебединського  М.А. Котляревського. Споруду побудовано в стилі італійського псевдоренесансу з елементами класицизму,  з пиляного каменю вапняку. Спроектував її архітектор  Є.А. Штукенберг Історія створення та становлення центру
(див. фото), а виконав роботи ‒ Л.Л. Роді. Будинок був двоповерховим із підвальним приміщенням. Вхід до підвального поверху, що його планували використовувати під лабораторію та квартири для прислуг, був із двору. На першому поверсі спочатку планували орендні приміщення під магазини, за ними ‒ вестибюль із входом нагору в аванзал, потім ‒ зал завширшки з будинок, що мав слугувати залом для засідання товариства. Також там планували розгорнути експозицію технічного музею. Другий поверх мала займати бібліотека. Друга черга проекту передбачала спорудження великого залу, що міг би бути пристосованим для концертів із метою одержання доходу, а також флігеля для вечірніх класів ремісників. Будинок уведено в дію 17 грудня 1900 року. На урочистостях із нагоди відкриття були присутні члени МВ ІРТТ, вищі чини губернаторства, які виголошували вітальні телеграми від  Великих князів Костянтина Костянтиновича й Олександра Михайловича.


Історія створення та становлення центру
   Архітекторові Є.А. Штукенбергу так і не вдалося повністю реалізувати свій задум. Будівництво на позичені гроші обійшлося в 31 472 крб. 95 коп. Для того щоб сплатити борг, частину приміщень відразу здали в оренду. Підвал і частину першого поверху передано під технічну контору й магазин; іншу частину першого поверху ‒ в оренду тимчасовому будівельному комітету з перебудови колишнього острогу у виправно-арештантське відділення, а зал на другому поверсі ‒ для засідань цього ж комітету. 3 30 вересня 1906 року на другому поверсі почав діяти «Електро-біограф» (кінотеатр)  А.Е. Боярського.  
   З лютого 1907 року до 1910 року приміщення орендували українське культурно-просвітницьке товариство «Просвіта» і кооперативне споживче товариство «Трудова копійка». Тоді ж у залі будинку МВ ІРТТ відомий у Миколаєві танцмейстер С.Я. Шапіро давав уроки танців. В 1903 ‒ 1905 та 1910 ‒ 1914 роках тут розміщувалися класи технічного креслення й малювання. Місцеві газети постійно давали оголошення про оренду приміщень під магазини, склади, контори.            
   У будинку проходили засідання Миколаївської Ради робочих депутатів, створеної під час революційних подій 1905 року. 20 листопада 1905 року відбулися вибори депутатів. Близько 100 осіб були робочими заводів і підприємств, а також лівих політичних партій. Головою обрали лікаря  В.П. Краснуху. Рада організовувала діяльність бойових дружин, «біржі праці», установлювала графіки торгівлі в продовольчих магазинах, роботи пекарень, водопроводу, електростанції, лікарень, аптек, державного банку.
   Також Рада робочих депутатів видавала листівки, газету «Вісті Ради робочих депутатів».           Після указу Миколаївського градоначальника про заборону сходок і зборів, Товариство припинило своє існування. 1914 року в будинку відкрито лазарет для поранених і хворих нижніх чинів ‒  учасників Першої світової війни; 1919 року ‒ Союз інженерів, бюро  перекладів, технічно-комісійну контору, відділ викладачів і репетиторів; у 1922 року ‒ на першому поверсі - науково-технічний відділ губраднаргоспа, до червня 1933 року на другому поверсі ‒ музей революції (ІСТПАРТ).
   3 1926 до 1971 року ‒ на першому поверсі будівлі розміщувалося Миколаївське     архівне управління; з 16 серпня 1977 року до 01 травня 1986 року - філія (навчальний корпус) Миколаївського медичного училища; з 01 вересня 1992 року до                                01 грудня 1996 року - кардіологічний диспансер.          
   З 1996 року до 2005 року у будівлі розташовувався Обласний центр здоров’я.         2006 року історичну будівлю передано Миколаївському обласному центру    перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників органів державної влади, органів місцевого самоврядування, державних підприємств, установ і організацій.      

Додати до закладок | 17-07-2014, 11:57
  Центр розташовано у власній двоповерховій будівлі – пам’ятці архітектури, яка знаходиться у історичному центрі міста за адресою:
м. Миколаїв, вул. Шевченка 64. На сьогодні в учбовому закладі створено зручні умови та є належна матеріально-технічна база.
  Центр достатньо забезпечений приміщенням, які використовуються в навчальному процесі. Їх обсяг відповідає ліцензійним умовам надання освітніх послуг у підвищенні кваліфікації працівників органів державної влади, органів місцевого самоврядування, державних підприємств, установ і організацій.
  Загальна площа власної будівлі Центру становить 623,6 кв. м. У 2006-2008 роках будівля Центру була повністю відремонтована та переоснащена.
  Для слухачів та викладачів обладнано 5 навчальних аудиторій з мультимедійним та демонстраційним обладнанням. У навчальному закладі є екран, мультимедійний проектор, ноутбук, акустична система та 1 веб-камера, що дозволяє проводити Інтернет-конференції.
  До навчальних площ віднесені наступні: учбовий зал / тренінгова аудиторія (0 поверх) – 63,3 кв.м; учбовий зал / аудиторія для конференцій, нарад (І поверх) – 58.62 кв.м.; учбовий зал / аудиторія для конференцій, нарад (ІІ поверх) – 69,8 кв.м.
  Також, до цієї категорії віднесено методичний кабінет, який дозволяє використовувати його як аудиторію для проведення тренінгових занять, «круглих столів», відео-конференцій, нарад (35,81 кв.м.) та комп’ютерний клас ще на 8 робочих місць, кожне з яких обладнане комп’ютером з процесором Celeron 2,4 GHz, 512 Mb оперативної пам’яті, 17” рідкокристалічним монітором (24,83 кв.м.).  Комп’ютери об’єднані в мережу зі швидкістю 100 Мбіт та підключені до Internet.
  Для створення комфортних умов навчання кожна аудиторія оснащена стаціонарним кондиціонером.
  У Центрі також розташовані бібліотека, видавничий Центр, адміністративні кабінети та господарчі приміщення. Всі кабінети відремонтовані та оснащені новими офісними меблями, скрізь на робочих місцях встановлені рідкокристалічні монітори, всі кабінети підключені до системи кондиціювання. Аудиторний фонд кабінетів забезпечує одночасне проведення занять у п’яти навчальних групах. Для виїзних занять місцеві органи влади надаються власні приміщення.
  Загалом на балансі Центру наявні 34 комп’ютери, 2 сервери забезпечують роботу в локальній мережі та мережі Internet, які виконують функції поштового та проксі-серверу. Всі робочі місця забезпечені комп’ютерами, які об’єднані в мережу і мають вихід до Інтернету. Швидкість доступу до Інтернету 4 Мбіт/с підключення здійснено через Wi-Fi маршрутизатор Ausus RT-N12D1.
  Бібліотека Центру (46,48 кв.м.) становить єдине приміщення, де розташовані наявний бібліотечний фонд і обладнана читальна зала для слухачів. Остання розрахована на 12 осіб.
  Для власної видавницької діяльності Центром використовуються: сучасний різограф, два копіри, які підтримують двосторонній друк розміром формату до А3, а також інше друкарське приладдя.
  Крім того, для друку використовуються ще 1 кольоровий лазерний принтер, 2 струменевих принтери та 2 лазерних монохромних принтери.
  Центр має власний автомобіль «Volkswagen Jetta».
  У наявності є укомплектована аптечка, апарат для вимірювання артеріального тиску для надання першої долікарської допомоги працівникам, співробітникам та слухачам Центру в разі виникнення необхідності.  
Стан матеріально-технічної бази Центру відповідає ліцензійним вимогам з надання освітніх послуг щодо підвищення кваліфікації працівників органів державної влади, органів місцевого самоврядування, державних підприємств, установ та організацій галузі знань, напряму підготовки 1501 «Державне управління».   

(0512)
47 41 87