Збірник присвячено основним світовим та вітчизняним тенденціям в сфері управління персоналом (HR). Науковці та дослідники приділили увагу формуванню нової моделі державної служби в Україні і зробили акцент на вдосконаленні сфери управління людськими ресурсами, індивідуальному професійному розвитку публічних службовців. У збірнику також розглянуті практичні питання впровадження сучасних освітніх інновацій у систему професійного навчання державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування.
Цікавинками видання стали, по-перше, літерно-цифровий код (ORCID ID) для однозначної ідентифікації наукових та інших академічних авторів, який подано після тез доповідей (відтворений і графічним QR-ключем), а, по-друге, частина збірника присвячена візуалізації найбільш популярних сучасних HR-трендів та їх короткому опису.
Щорічний збірник наукових статей "100+1: Сучасні практики публічного управління", підготовлений Центром перепідготовки та підвищення кваліфікації за підтримки провідних викладачів центру.
Збірник присвячено вивченню та аналізу сучасних практик публічного управління та адміністрування в Україні в першій рік після відзначення сторіччя від дня запровадження державної служби. Також у статтях науковців і управлінців-практиків приділено увагу професійній освіті й підвищенню кваліфікації персоналу органів публічної влади в Україні на сучасному етапі.
Матеріали науково-практичного семінару «Державна служба України:історичний дискурс та сучасність» містять статті та тези науковців і практиків у сфері публічного управління та адміністрування, які розкривають історичні етапи процесу становлення державної служби в Україні від часів Гетьманату Павла Скоропадського та часів спроб у XX столітті побудови на теренах наших земель незалежної Української Держави. Також у збірнику відображені сучасні складні трансформаційні процеси, що відбуваються у державному управлінні на постмодерному цивілізаційному етапі розвитку.
У збірнику подано статті та тези доповідей учасників Міжнародного круглого столу «Сучасні тенденції формування професійної компетентності службовців публічної влади», в яких висвітлено та проаналізовано стан реформування системи публічного управління в Україні та європейських країнах, визначено актуальність навчання посадовців публічної влади, сформульовано рекомендації щодо реформування системи влади, модернізації кадрової політики, актуалізації змісту програм підвищення професійної компетентності публічних службовців.